Masih belum tamat

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.
Apa yang belum tamat? Semamangnya hidup masih perlu diteruskan walau apa jua keadaan yang melanda diri ini. Namun, adakah aku mampu menghadapi liku-liku kehidupan pada masa akan datang? Selepas tamat diploma, kemana hala tuju aku seterusnya? Aku juga masih belum pasti kemana kaki ini akan melangkah.

>> ok, tamat untuk ayat skema, nk guna ayt sempoi je kli nie, xkn nk surriiuss memanjang. ahaha!

Akhirnye ak da berjya jwb sume soalan final. alhamdulillah. harp result ok.

Kolo student len bole kata hooorrey! sbb da merdeka la konon. almaklumla da abs final. Tp hidupku ini cuma sebatang pencil. korus je memonjang. kengkawng aku yg len syok dok umah. bila depa kata nk blik umah, nk balik jgk wlopn bru je smpai arau 5hri lepas. hehe..

abs je final nie ak ad latihan berterusan yg bwt kt arau jgk.. ponat dok pikiaq psai benda nieh. tp kene hadapi jgk. sepa suruh pilih jalan hitam. haha. aktiviti dpnuhi dgn kbosanan thap gaban, kekaluttan, kepenatan, kemakimatian. huh~ lg skali, sepa sruh ang pilih jalan etam.

benda pling ak tkut terjebak gn suma nie la. aduh.. tdoq kui 2.30pg, bgun koi 4.30pg. atoi. pg2 kene mcm2. ntah lh, bila 3minggu nie akan berakhir.. [ wktu tdoq n bgun nie da sma wktu orang len dok buat qiam ].

kpada ampa yg dpt dok umah tu,, dok umah elok2, bercuti untuk family bkn untuk berjoli. ok,, kengkawan tu kengkawan jgk, lekat skit kt umah tu.. untung angpa dpt dok umah sdgkn ak kene berjuang melawan kesakitan dn kepenatan. huh~

Doakan kami nie kuat mental n fizikal. yang menting kuat mental. doakn kmi tabah hdapi qamp nie.

Harap aku kuat hadapi benda nie suma, n masa, tolong la cepat berlalu. aku da penat hadapi benda nie suma. satu paku, cepat2 lah terpahat kt bahu, then, aku akn jd sperti manusia normal sma sperti kwn2 ak y len. aku nk rasa ap yg dorang rasa jd seorang student biasa untuk memenuhi cuti hujung minggu dengan tenang tanpa paksaan dan kerahan!

Lillahita'ala. Aku pasrah pada ketentuan Dia. Innallahama'assobirin. jihad fisabilillah! mudah2an ini pegangan annual camp ku taun nie. amin~





Penulis : NH Pengisian yang baik itu datang dari Allah dan yang buruk itu datang dari diri hamba sendiri

Artikel Masih belum tamat Dicoret oleh NH pada hari Sabtu, 8 Oktober 2011. Semoga yang baik dijadikan pegangan dan yang buruk dijadikan sempadan 0 Any komen dan kritik: di posting Masih belum tamat
 

Lets Join Us