PS lagi


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
"Tak ada kerja lain ke akau ni? Menghadap komputer je." hehe. AAK lalala~
Tapi, dalam banyak2 item yang boleh diedit, kenapa Rotu? Entah lah.. 
Sebenarnya tak sabar nak habiskan aktiviti ni, nak bersara dah. Jadi, tak sabar nak habiskan. Apa ulang-ulang ayat da~ hehe. 
Minggu depan akan ke Alor Star kemudian ke Arau, kemudian ke Dungun, kemudian ke UUM Sintok Kedah, kemudian ke Arau semula dan berakhir penjelajahan sebagai seorang ehem dan kembali ke kampung halaman sebagai manusia biasa.. We~ merdeka. Tempoh yang agak lama dalam 1bulan itu , buat apa je? Entah la, mesti lebih mencabar daripada sebelumnya. Agaknya lah..

Tak sabar nak habiskan penjelajahan. Kalau sambung digree nanti [kot lah], as a normal student. yippie. Tak  mahu lapor unit ke? Entah lah, tak terfikir lagi. 

Kepada yang masih jauh perjalanan tu, habiskanlah walau terpaksa menapak ye. Gud luck untuk my inter and asspesiiolly my lover junior. Chaiyyok ye. Walaupun kalian tak pernah jumpe blog ni, kalau jumpa tu, tinggal-tinggal lah jejak. hehe

Ok cukup setakat ini, salam

Penulis : NH Pengisian yang baik itu datang dari Allah dan yang buruk itu datang dari diri hamba sendiri

Artikel PS lagi Dicoret oleh NH pada hari Rabu, 13 Jun 2012. Semoga yang baik dijadikan pegangan dan yang buruk dijadikan sempadan 0 Any komen dan kritik: di posting PS lagi
 

Lets Join Us